edaomer bence doktorunuza bi gidin ya da aynayla veya birine baktirin yanma oluyosa patlama ihtimalide olabilir benim parmak kadar açıklığım oldu hemsire olmama ragmen cahillik ettim gitmedim doktora sonra çok çektim trkrar dikiş antibiyotik tedavisi vs. ihmale gelmez kontroldende zarar gelmez ayrıca baticonla sakin temizlemeyin depend gibi seyleri kullanmayin ped sakın ha kullanmayin orası sürekli kuru kalsın pamuga gazli bezi sarin kullanin ben atlattim iki ay evvel doğum yaptım hala pamuk ve gazli bezle ped yapıyorum kendime. en saglikli si geçmiş olsun..
ipek3407 edaomer Haklısınız ihmale gelmez çok teşekkür ederim. Bence patlama durumu olsaydı kanama yoğunlaşırdı
edaomer ipek3407 hayır kanama yoğunlaşmiyor otururken batma gibi bisey oluyor. artı bide ben antibiyotik tedavisi gördüm mecburiyetten kanamam hemen kesildi