Fgnc1307_ sağa doğru çökük olması gerekirdi. benim oğlumda da kafa uzaması vardı baska baska sorunlar cıktı hep. bana da gitme yatırmakla ilgili dediler, hatta 4 doktor hiç bir şeyi yok kafasının dedi, pediatrik beyin cerrahına götürdüm normal değilmiş. doğduğunda yuvarlaktı kafası büyüdükçe uzadı.