MutluY_E Oğluşum 47 günlük kilosu 4260 doktorum ortalamanın altında mamaya başla dedi. Sütüm yetmiyor sanırım. Her istediği vakit emziriyorum, dikkat ediyorum ama inşallah artar kızlar. Sizin kaç kiloydu acaba
D_vitamini MutluY_E süt için en önemli şey annenin psikolojik olarak rahat ve iyi olması sütünüze güvenin bol su ve bol bol emzirmek .Ne yerseniz yiyin once anne mutlu olmalı , bu arada kilosu iyi gibi ama tabiki Dr. Daha iyi bilir
D_vitamini MutluY_E canım benim 💕❣️Evet o uyudugunda yapıp buzluğa atabilirsin .Ama emin ol emdikçe sen mutlu oldukça artacak …❣️Bende çok saçma şeyler yaşadim.Bol bol bebeğini sev kimseyi duyma güzel anne 💕
Helen4444 MutluY_E canm mama kötü biley değil verebilirsin. Bende kullanıyorum napcaz açmı kalsın çocuk. Süt artırıcı şeyler ye hurmaydı bulgurdu bol bol su uyku ve dinlenme. Bol bol emzir boş olsada inşallah artacaktır.
Zeynap76 Hiç bir zaman öyle düşünmeyin her zaman sütünüz var sütünü,u yaglandiracak ceviz badem incir yeşillik bol su güzel uyku olduktan sonra süt her zaman vardır iyi düşünün ☺️☺️
Semanur67 Hümana Anne çayı kimyonlu çok süt arttırıyor isterseniz bir onu deneyin ben ebebek’ten almıştım