Sybabys Bebegım mayıs 24 dogumlu. 6-9 mu 9-12 mi almalıyım bilemiyorum. 4 aylık suan tam 5,5 kg boyu gecen ay 59cmdi 3. Ayda
havuctarator Sybabys benim bebeğimde 3 buçuk aylık 12 ay almayı düşünüyorum bol olsun içinde sıcacık olsun diye ama fiyatlar da uçmuş nereden almayı düşünüyorsun
Zlm Sybabys büyük al özellikle ayaklı ise büyükten bı zarar olmaz yurumuyo zaten küçük kalmasindan iyidir
nelmali Sybabys 2 aylıkken 9 ay almıştım bütün kışı geçirdi nisanda(bura hala kışı bitirmemişti) artık ayakları sığmıyordu ama benimki minik bir kız
Mys30 Sybabys alacağın markaya göre değişir ben h&m den aldım 6 9 ay bebeğim 30 mayıs doğumlu ve baya büyük oldu yaza kadar giyer. Ama zaranin kalıpları küçük mesela
Fatmahmt63 Biz 6 aylığız boylu kızım var diye 12.18 aldım ayakları oldu kolları uzun hafif geniş olsun seneyede giyer inş zaten kucakta taşıcaz büyük olsada sorun olmaz
Aslmom 30 mayıs doğumlu oğluma 6-9 ay aldım oğlum 7 kilo 250 gram 66 cm 6-9 ay bile büyük geldi 9-12 bence çok büyük gelir içinde kaybolur bebeğiniz 🤗
Sybabys havuctarator ikinci el alacağım canım dolaptan. Daha once kıyafet aldım cok memnun kaldım bir sorun yasamadım. Bebeğimin giyimine o kadar paralar dökeceğime yemesine harcarım düsüncesindeyim. Amac temiz olsun ve yırtık olmasın yeter zaten seneye giyemicek
Aslmom Sybabys çok rahat giyer bütün kış boyunca bilmiyorum belki benim aldığımın kalıbı büyüktür bana büyük geldi
havuctarator Sybabys bende öyle inan fiyatlara bakınca içim daralıyor kaç gündür uygun fiyatlı arıyorum yok yani
Cansualis Ben daha dün lcw den yeni aldım. 3-6 aylık aldım mecbur 3 aylık olacak 4 gün sonra kızım. Çok büyük olunca içinde kayboluyorlar bence çok büyük almayın derim.