dlrkrn Kızlar merhaba. Oğlumu oyun grubuna götürmeyi düşünüyorum. 22 aylık şuanda. Bir okulla görüştüm haftanın 3 günü saat 10-12 arası aylık 1900 dedi. Sizce iyi mi fiyat olarak?
Arasbeyinannesi dlrkrn 2 saat için 400 tl istiyor buradaki oyun gruplarıda bende cok kararsızım ne yapıcam
dlrkrn @maysa-19 1 saat oyun oynayacak 1 saatte o gün ne etkinlik varsa ona katılacak dedi. Bir iki yerle daha görüştüm saatlik 200 deyince bu daha mantıklı geldi bana🤔