Birfincankahvee Merhaba 15 gun önce ikili test için kan verdim . Kan değerlerim dusuktu Demir ilacı verdi doktor. Bide down sendrom testi için kan aldı. Bugun mesaj atmışlar merhaba test sonucunuz açıklandı hiçbir sıkıntı yok fakat doktor sizinle görüşmek istiyor diye . Bende bi sorun mu vae dedim . Doktor beyle görüşün diyor asistanı. Yani sorun yoksa ne için görüşecek kafama çok takıldı stres yaptım boyle bi durum yaşayan var mı yarın için randevu verdiler bilgisi olan ?
maysa-19 Birfincankahvee hiç stres yapma.testi öyle çıkmış olanların bile yanılma durumu oluyor.belki başka biseyle ilgilidir
Kyaaa0908 Birfincankahvee ikili test yaptırmıştım bende sonuçlar için aradılar değer biraz yüksek çıktı yüz yüze konuşalım dediler ağlaya ağlaya gitmiştim değer normalden yüksek çıkmış normalde 1000 falan olması gerekendir değer galiba bende 150 çıkmıştı ve doktor 150de 1ihtimal var demişti amniyosentez önerdi ama onda da çocuğun düşme ihtimalı var ailem yaptırma dedi çocuk hasta olsada senin dedi yaptırmadım prof. Doktora gittim baktı ense kalınlığı yok burun kemiği var hareketli bir bebek dedi test sonucu var onuda hiçe sayamayız ama sağlıklı bir bebek bu dedi. doğumda kızım doğdu direk sorduğum bir sorun var mı dedim dua ederek girdim doğum anında bile dua ettim rabbime şükürler olsun sağ Salim sağlıklı bir şekilde doğdu kızım ikili testi birdahaki hamileliğimde asla yaptırmam 9ay içim içimi yedi ağladım sizde korkmayın birşey olsa belirtirlerdi
Birfincankahvee maysa-19 bunda sorun yokmuş ama görüşme nedeni nedir anlayamadım sonuçta bişey çıkmadıysa neyse yarın bakayım by kadar kafamı bulandırmadan 😕
Buse18062 Detaylı ultrason için falan konuşmak için cagirmistir yada kan degerlerin ile ilgili. Benim oğluma engelli olabilir dediler , kalbinde delik olabilir dediler. Sapa sağlam doğdu elhamdülillah. Siz dua edin inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız
2minika Benimde 200 de 1 ihtimal demişlerdi oğlumu amniyosentez dediler yaptırmadım sonuçta evlat benim dedim . Çok ağladım dua ettim çok şükür sağlıklı dogdu arkadaş yazmış burun kemiği ve ense kalınlığı da önemli şükür onlarda sıkıntı yoktu bende de .narkozun etkisiyle herşey tammj diye sormuşum bende. 2. Oğlumda hiç bir testi yaptırmadım 🙄 İnşallah sağlıkla kavuşursunuz çocuğunuza…
Birfincankahvee 2minika teşekkürler ama benim testim de bi sorun çıkmamış ona rağmen çağrılmak şaşırttı biraz