Asilahmet Kızlar oğlum 2 yaşına bastı bugün ve 3 defa bronşit oldu bir ara bütün çocuklarda bronşit salgını vardı duymuşsunuzdur illaki neyse bir kaç gün önce ateşlendi acile götürdük boğazları kızarmış dendi ilaç verdiler iyi hoş tam geçti derken öksürük başladı birden balgam dolu içi belli neyse bugünde doktora götürdük yine bronşit olmuş etti bu 4 yani o kadar çok dikkat ederim ki hep hazır su veririm hep ılık olur hiç bir zaman soğuk su vermedim veya çeşme suyu üzerini mevsimine uygun giydiririm sürekli temiz tutarım dolaptan bişey vericek olsam 2 saat dışarda bekletirim ılındığında veririm beslenmesi iyi ama bağışıklığı düşük düşük olduğu içinde ufak biryerden nem kapsa hasta oluyor ve bronşit oluyor yani benim ne yapmam lazım bağışıklık güçlendirici ne önerirsiniz
Eysar Asilahmet şurup canım portakal aromalı haftada 4 kez veriyorum ayrıca polivit kullanıyoruz Dr önerisi ile tabiki balık yağımiz ocean
Leomomy İpek kuşçu n2 Tonik araştırmanızı tavsiye ederim. Fermente bir içecek, ismi tonik ama alkol değil yanlış anlaşılmasın. Sitesindeki yorumları okumanızı tavsiye ederim. Kuzenim Eskişehir soğuğunda iki oğlunq antibiyotik içirmekten kurtuldu.
elagozlu35 Çok geçmiş olsun benimde yavrum zatüre başlangıcı dediler çok üzülüyorum bi şurup verdiler geçmezse igne yapılcakmş 8 aylık neler yapabilirim ne kadarda dikkat ediyordum geçen kuzenim geldi bize kızı rahatsızdı bulaşıcıdır bilmiyorum oglum sonra kötü oldu keşke hastayken kimse kimseye gitmese 5 gündür ne çektiğimi bi ben bi Allah bilir bi yandan eşim onlar yüzünden diyo bi yandan kaynana dırdırı yemin ederim kafayı yicem
Metehann12 valla sakınan göze çöp batiyo sanki bizim mahallede çingeneler vardı ankaranin ayazında çocuğu dışarda legende soğuk suya atıp yıkadı bı kere dedim akşama o çocuk olmezse iyi bebenin burnunun aktığını görmedim ben de oğlumun ağzından burnundan tepiyorum yok valla