Yonca4 Merhaba. 3 aylık bebeğim var emziriyorum. Dün akşamdan beri biraz boğazım ağrıyor, burnum tıkalı ve akıyor. Galiba üşüttüm. İlerlememesi için ne yapabilirim tavsiyeleriniz olur mu?
12Ayse Benim bogazım agrıdıgnda bal süt karabiber yapıyordum geçiyordu biraz bogazı yakıyor ama geçiyor
Buse18062 Yonca4 evet yapıyorlar. Emziriyorum diyin sorunuzu söyleyin. Özel hastaneye gidin mümkünse , devlet bazen birşey yok diyip yolluyor uğraşmamak için
12Ayse Yusufunannesi97 1 su bardağı süt 1 çaykasıgo karabiber bi tatlı kaşık bal veya 2 tatlı kask bal