Hanımlar hayırlı günler. Bebeğim 11 ay 10 günlük bugün kontrole gittik doğuştan olan göz kanalı tıkanıklığının bir gözünde geçmediğini ve ameliyat olması gerektiğini söyledi doktor. Bu durumu yaşayanlarınız var mı? Ameliyat sonrası nasıl oluyor ? Anestezi altında yapılacakmış bu yüzden biraz korkuyorum 😢 Yaşayanlarınız bilgi verebilir mi ?