Senemmm11 Ben de alışverişimi online yapıyorum ama uyguna geldiği bir gerçek değil kuponlarla da olsa 50 liradan aşağıya sweatshirt alabilmek pek mümkün değil. Ve bence mümkün olmalıydı. Önceden lcwden kuponlarla yüzde 48′lik bir indirime ulaşır gerçekten uygun fiyata alırdım ama artık kısıtlamalar geldi. Hanımefendi de güzel bir alışveriş yapmış, kampanyalarla birleşen kuponu kullanmış. Yani sizden farklı bir şey düşünmüyor ya da savunmuyorum, yalnızca hala fiyatlar fazla. Lcwde de her yerde öyle. Ben de online olarak koton ve lcw’den sweatler ve eşofman altları aldım. 45-50tlye geldiler. Oğlumun geçen seneden kıyafetleri olduğu için dönüşümlü kullanacak ama baştan bir sezonu dizmek, mont vs almak kolay değil. Ek olarak geçen sene indirimsiz kuponsuz fiyatı 79 lira olan 2′li sweatshirtler 199 lira olmuş. 30-40′tan değil ama biraz aşağıdan satabilirlerdi :) sizinle alakalı bir durum değil tabi ki post açılmışken fikrimi söyledim sadece