1 yaşında bebeğim sadece öksürüğü var doktora yazdım ama ateş, ishal başlarsa gelin dedi bi ilaç yazmış onu kullanın dedi Ama öksürürken çok canı yanıyor ağlayarak uyanıyor ve doğru düzgün uyuyamıyor haliyle. Umca şurup veriyorum ne zaman fayda eder bir de doğal tedavi önerisi olan var mı sesi bile çok değişti çok üzülüyorum