Mdkakam113 bende doktoruma sordum kilosu kadar neden vermiyoruz diye oda 8. Ayda kan tahlili yapıcam ona göre artırırız veya kullanmasına gerek kalmaz 4 damla ideal şimdilik bizim için dedi. Aç veya tok değilde iki emzime arası veriyorum ortalama 3 saate bir emziren biri olarak emzirdikten tam 1.5 saat sonra veriyorum ben