9 bucuk aylık bebişim var. 1-1 bucuk ay öncesine kadar ne versem yiyen, çok az şey reddeden bir bebekti. Düzenli meyvesi, sebzesini yerdi. Fakat bir aydınlanma geldi çocuğa sebze yemiyor, yediremiyorum. Kahvaltı da hiçbir problem yok, meyve de tatlı da vs yok ama sebzeye gelince kitliyor dudaklarını, kafasını bana bile çevirmiyor. Zorla yedirmeye calısınca da ağlıyor ya da ağzında tutup geri çıkartıyor. Hep istiyor tatlı şeyler yesin, ekmek yesin, yogurt yesin ☹️