Ya üşuttum ben sabahları soğuk oluyodu gece askiliyla çamaşır astım çok sguktu iki üç parça dedim hemen asarım vide o gün malum işten sonra banyo ettim bizim burada şu güneş enerjisi ondada su kalmamis bilmiyorduk tabi emzircegim için soğuk suyla aldım bence usutmusumdur demi covid olsam herkes hasta olur eşim özelikle