EzgiliM Merhaba anneler biz şuan 5 ay12 günlüğüz normalde bebeğim gece iki sefer beslenmek için uyanıp uyurdu ama son 4 gündür gece 4 5 defa kalkıp emip uyuyor doymadigini düşünüyorum sizce bu sebepten olabilir mi ve siz ek gıda için 6 ayı beklediniz mi??
nazlimom_ EzgiliM biz 6 aylkk olucaz doktor ayı dolunca baslayalım dedi bizimkide gece sürekli kalkoyor
Linaya EzgiliM 5 buçuk aylıkken tadımlara başladık 6 ayı tadımlarla bitirip 7. Ayda öğün olarak başlamayı düşünüyorum
41umay EzgiliM beş aylık tadımlarla başladık ama tamamen öğün olarak ek gıdaya altı buçuk yedi aya doğru falandı geçmemiz
begonvilhg EzgiliM benimki de 5 ay 18 günlük. Yemek yerken resmen çatalı izliyor, çok üzülüyorum 🙈 doktorumuz 6 ayı dolduğunda başlayacağız, az sabret dedi. Sabrediyorum ama düzenli doktora giden biri olmasaydım dayanamaz başlardım tattirmaya 😂
Linaya EzgiliM biz yemek yerken sürekli ağzını açıyordu bizi izliyordu bende dayanamayıp başladım tadımlara 😂
EzgiliM begonvilhg ya bizimkidr öyle ağzımızın içine bakıyor ağzını oynatıyor kıyamıyorum bizde bu ay kontrolümüzde soracağız bekle dicek büyük ihtimalle ama bilemiyorum ben 😂😂