Oğlum çok hastalanıyor üşütüyor birde yaşadığımız yer soğuk eylülde başladık kombi açmaya rüzgarımızda çok oluyor diye bahar sonu bir mont beğendim aldım 1500 liraya aldık gapten. Onu aldığımızda 2 yalındaydı 4 yaş montu aldım birazda uzun soluklu olması açısından. Geçen montu çıkarttım üstüne denedim mont üstüne tam bu kışı çıkarır anca 🚬 bir cenaze ortamı görsem bağıra çağıra ağlayacağım öyle üzüldüm ne alırsam alayım çocuk iki sene üst üste iki sene giymemeye yemin etti resmen çok hızlı büyüyor iri kıyım oğlum 🥲