Merhaba kızlar. 3 aylık erkek bebişim var. Yaz mevsiminde dogdu icin giydirmekte hic zorlanmadim. Ama simdi hava sogudu. Eskişehir’deyim. Kışı baya sağlam geciyor mağlum. Evimiz de üst katta ve yanları açık. Yani çok sıcak bir ev degil. Kombiyi acmaya basladim yavastan. Şu siralar icine kolsuz veya yarim kol zibin, üstüne uzun kollu zıbın, altına da yüksek bel bir pijama giydiriyorum. Onun disinda havlu tulumlarimiz var. İcinden zıbın giydirerek onları kullaniyorum.Yataktan kaldirdigimda vs yelegini giydiriyorum. Ama bu yelek işi cok canımı sıkıyor. Henüz oturamadığı ve emeklemedigi için sürekli biz alıyoruz. Her seferinde sırtına toplanıyor. Sizler nasıl kıyafetler tercih ediyorsunuz/giydirdiniz?