Alya_pakir Kızlar herşey çok pahalı ya dün 3 alt üst 2 ayakkabı 3 çit çit li 4 kazak uzunkollu aldım 1000 TL verdim çıktım sizler aldınız mı kışlık
Dmt-01 Alya_pakir yine iyi almışsınız ben sadece iki elbise bir pantol bir eşofman alt üç tane üst aldım bin tl verdim
oglumherseyim5 Alya_pakir lcw bu yıl bitti benim için o dehşet fiyatlardan sonra prenses bebeden alıyorum alacağımı
Noname21 Alya_pakir 5 6 sweat altlığı üstlü takım. Iki üç uzun kollu body 2600 verdim 2 de pijama altı.
Balkuupu Durumu olan alıyor bir şekilde. Olmayanlar ikinci el kıyafet arıyor. Çok üzülüyorum bu memleketin haline. Bu hale getiren bu kişilere oy verenlere asla hakkımı helal etmiyorum.
Sin21 50-60 liraya ikili takım 20-30 a sweet alıyordum fiyatların geldiği nokta beni hayrete düşürüyor inanamıyorum her seferinde geçen sezon aldığım aynı takım yüzde yüz zam gelmiş
Ikranurhtc Alya_pakir canım sürekli takip et kod geliyor sık sık ben dün 779 tl lik alisverisimi kargo ve kapıda ödeme dahil 327 tl ye getirdim smdi foto da atacağım bak
Ikranurhtc Alya_pakir https://imgyukle.com/i/n2dVIS instagramda neredenevar sayfasını takip et en hızlı lcw kodlarını indirimlerini paylaşıyor iki kafadır onun sayesinde byle uyguna alıyorum geçen sefer büyük kızıma almıştım bu kez doğacak minisime aldım