homosapiens oğlum 26aylık 11 kilo. Yemiyor hiçbirşey gerçekten hiçbirşey hemde. Emziriyorum hala ama sütüm çok az yani 2 dk da bir emzik gibi kullanıyor beni. Bırakıcam inşallah bu ay belki düzelir yemesi :(
Ve aç dolaşıyor devamlı beni mutfağa götürüyor sabahları uyandırıp mama hazırlar mısın anne diyor. Hazırlıyorum bir heves yok ağzı kilit asla yemez. yumurta, peynir, domates , salatalık, ekmek, çorba , yoğurt yok yok hiç mi birşey sevmez bende üzülüyorum. Sadece patates seviyor hep patates istiyor bir ara köfte yiyordu birden onu da bıraktı 😞