Guledanur Oğluma doğuştan bu tanı konunda tesislerinde ve kazikta hızla büyüyor 11 aylık oldu bugün 1 yaşına doldurunuz amilyat diyor bu durumj yaşayan anneler yada bilgisi olan anneler nasıl bir süreç beni bekliyor sizce