1 Ay 2 Günlük bebeğim doğum kilosu 4 Kilo 80 Gram idi
3 gün sonra Sarılık oldu 3 Kilo 730 a düştü
Buqun 1 Aylık İzlenim için sağlık ocağına gittik 4 Kilo 250 geldi
Emziriyorum Acaba doymuyor mu dedi hemşire ama doymasa Ağlar dedim
Çok şükür bizim ki Emiyor gazını çıkarıyor sonra keyifli bi şekilde uyanık duruyor sonra mızırdanıyor tekrar emziriyorum uyuyor sadece arada bir akşamları göğsümle kavga ediyor emzirmeye çalışıorum onda da gazı var diyerek sırtını öfeliorum
Buqun sağlık ocağındaki doktor Doğum kilosunu değil 3 gün sonraki kiloyu baz alacağız dedi yani 3 kilo 730 üzerinden hesaplarsak kilo alımı iyi dedi
Nolur sizde fikirlerinizi veya bildiklerinizi yazın
Mama mı vermeliyim az mı kilo almış