Miran1306 Ben heveslendim aldım kızıma ama olmasa da olurmus. Dogum gününe 1 hafta kala desteksiz yürümeye başladı tamamen. Ve ozmana kadar pek kullanmadı. Suan oyun oynuyor ynai. Yürümeden önce değil yürümeye başladıktan sonra arabası olması gerekli adı bence 😄