merabalar ikizlerim 14 aylık gün icinde sabah uyanır uyanmaz iyun oynuyoruz kitap kart vs. gün icindede hic yanlız bırakmıyorum hep konuşup oynayıp biseyler anlatırım kendileri odalarına gider bende yanlarına gidip karışırım annem çok bunaltiyosun bebeleri biraz kendi hallerine bırak diyor sizce hangisi doğru bilemedim