Rose-leaf Lustrala başladım doktor süte en az geçen ilaç dedi içim hiç rahat değil kullanan var mı acaba gözlemlediğiniz farklı bi durum oldu mu
Rose-leaf Misracalik bende stresten kaynaklı tansiyon çıktı çok fazla başım dönüyor yarım olarak başladım sersem gibiyim ilaç mı yaptı bilmiyorum
Misracalik Rose-leaf evet ilactan bulantıda yapıyor ilk başta bu ilac ayriyetten mutluluk hissi de veriyor bana pyskytri doktoru yazdı
2lokummannesiii Rose-leaf merhaba umarım görürsünüz? Sanırım benim de stres kaynaklı tansiyonum var kafaya takıyorum daha çok çıkıyor. Anksiyetem de var zatenbu ilaç işe yarıyor mu?
Rose-leaf 2lokummannesiii lustral hiç yaramadı bana şuan cipralex başladım baya baya iyi geldi tansiyon problemim ortadan kalktı tansiyon ilacı da kullandım tabi bir süre onu bıraktım sadece cipralex içiyorum suanda
2lokummannesiii Rose-leaf tansiyonun kaygıdan mı çıkıyordu bende sanki stresle yükseltiyorum gibi. Emziriyorum diye sadece lustral kullanılabilirmiş onu da yarım içiyorum zaten ama hala işe yaramış değil.