RuveydaCelik Bebeğim 42 günlük altı temiz, karnı tok, gazı olmamasına rağmen uykuya geçmeden önce çok ağlıyor bu yüzden sallamak zorunda kalıyorum. Çözümsüz kaldım önerileriniz nelerdir?