ada22 8 aylık kızım sürekli bağırıyor:) Sevinince canı sıkılınca ilgi isteyince mutlu olunca.Bazen çok sevimli ama başımız şişti evde☺️ Bunu azaltmanın bir yoku var mı tahminen ne zaman unutur? yoksa huyu mu bu şekilde acaba?
Atatemel ada22 ayy benim oğlum da 6 aylık hergün bağırmaya başladı belli bir zaman sonra alışıyor kulaklarımız