İkiz bebeklerim var birisi erkek birisi kız iki cocuga bakmak anne açısından zor ama 1 yaşını geçtimiydi birbiriyle oynamaya kardeşini farketmeye başlıyor artık daha kolay oluyor ve bence aralarının yakın olması çok iyi. Zorluğu düşünmeyin Allah kolaylığı veriyor bir sekılde ben ilk ikizlere hamile oldugumda nasıl bakıcam edicem yetermiyim diye hep düşünüyordum hatta lohusalıkta ağladım falan ama sonradan simdi hepsine gülüp geçiyorum iyiki iki tane olmuşlar