Kızlar doktor verdi ama eczane üstüne günde 1 kere 3 ölçek yazmış 3 ölçek ne demek ki ya ? Içinden zaten şırınga cıktı 1siringa verince 5 ml vermiş oluyorum ölçek kaşık olarak e kaşık vermek çok olmuyor mu ya kafam çok karıştı bilen yazabilir mi lutfen