Merhaba arkadaşlar 1 yaşımıza giriyoruz dış çekim de pasta patlatma diye bi olay varmiş bebekler yiyor o pastadan :) bem şimdiye kadar hiç yedirmedim tatli - çikolata vs tadına baksın istiyorumda ama zararlı mi tam olarak ne zaman pasta olayına girdimiz ?
Kek yapıyorum kakolu onu seve seve yiyoruz ama psta kreama çikolata olayı tam olarak ne zaman az az yemeli