Emzikten bıraktırmak istiyorum artık aşırı bağımlılık oldu resmen. Ve şuan 17 aylık ikizlerim dişleri hep yamuk geliyor ayrıca konuşma geriliği bozukluğu falan cene yapısına falanda zarar veriyormuş sizce en uygun zaman nedir emzik bıraktıran anneler nasıl yaptınız ?