avokadosever Hanımlar Kullandığınız memnun kaldığınız terletmeyen uyku tulumu öneriniz var mı ? Birde İnstagramda kıyafet aldığınız bebek için güvenilir sayfa var mı?
Oznurckose1 avokadosever e bebekte kapitoneli uyku tulumundan cok memnundum gecen sene kullandım ağır değil elyafsız oğlum icinde cok rahat etti sıcak tuttu bu sene büyüğünü alıcam tavsiye ederim
Dimitrina_kovaceva avokadosever kullandığım şuan mevsim geçişi için e bebekten 140-150 tl civarı polar tulum aldım cok memnunum aşırı kolay giydiriliyor ve cok rahat yumoş. Bide h&m 2li muflon tulumlar var cok güzel tavsiye ederim 330 Tl falan idi en son ikilisi
Kk41 E bebek memnunum içi elyaf kumaşı pamuklu. bir sorun yasamadı bir kış boyunca .yine aldım bu sene icin
Aredc İnstg otukg sayfasına göz atabilirsiniz, biz diktiriyoruz kargo ile gönderiyorlar, hep memnun kaldım
Oznurckose1 avokadosever hayır bizim evimiz kışın soğuk oluyor geçen sene geldik bu eve ilk kışımızdı oğlum üşümedide terlemedide 😊
avokadosever Dimitrina_kovaceva aslında bir evet ikisi de lazım fiyatta bayağı uygunmuş bakayım teşekkür ederim 💐