Alyaefln Haffuse geçmiş olsun ne şanslısın ben anestezi istediğim halde yapmadılar berbat birşeydi rabbim kimseyi mecbur etmesin umarım sonucun temiz çıkmıştır
Alyaefln Dilaraaaaaaa geçmiş olsun bende anestezisiz oldum berbattı umarım sonucunuz temizdir benim pek iyi çıkmadı
Mervecem Dilaraaaaaaa Çok geçmiş olsun bende anestezisiz olmak için randevu aldım ama endişeliyim. Süreci biraz anlatabilir misiniz çok mu zor geçti ne kadar sürdü sonrasında bir sıkıntı yaşadınız mı
Haffuse Alyaefln oyyy canim ya cok cok gecmis olsun, Ilac kullanimina bagli ulser vardi, ama gecti sukur… Allah tekrarini yasatmasin, srnin sonucun cikti mi
Alyaefln Dilaraaaaaaa benimde midede kızarıklık ve h.pylori bakteri yoğun antibiyotik başladım umarım atlatırım
Alyaefln Haffuse benimde midede kızarıklık ve h.pylori bakterisi yoğun antibiyotik başladım umarım atlatırım
Dilaraaaaaaa Mervecem endişe etmeyin korkulacak birsey yok endişe ile girerseniz acı duyuyor hissedersiniz ama acı vs yok benim ki 20 dakika sürdü sanırım çok oldu gireli çünkü sonradan bir sıkıntı yaşamadım yani mide ağrısı ve yanmalarim hala var herkes parça alındığı için yara olmuştur o daha fazla yapıyordur diyor ben çok inanmıyorum buna yasakliliara uymak lazım bana çoğu şeyi yasakladı doktor
elmaliturtam Mervecem çok kolay bir işlem korkmayın bir kaç dakika sürüyor sadece öğürme hissi geliyor zaten o an bitiyor acısı sızısı asla yok merak etmeyin. Çok geçmiş olsun.
Mervecem elmaliturtam ya çok teşekkür ederim cevap verip rahatlttığınız için🌺 peki her endoskopik parça mı açınıyor bir bilginiz var mı sizden parça aldılar mı
elmaliturtam Mervecem evet evet benim etrafımda yapılan bende dahil herkesten aldılar çok şükür hiç birinden de bir şey çıkmadı umarım sizinde öyle kolay ve sonucu hayırlı temiz çıkar hiç korkmayın