ikicocukluAnne_ canım benim ilk oğlumla ikinvi oğlum arasında 3 buçuk yaş var. İlk oğlum uysal sakin bir çocuktu ama bebek olunca kıskançlık başladı normal olarak. Bebeği kucağıma alınca beni de al diyor ,bebek emziği emdikçe o da emmek istiyor, göğsümü emince de aynı şekilde emmek istiyor, zarar vermiyor ama bebeğe yaptıklarımı ona da yapmamı istiyor. Sürekli birlikte oyun oynamak istiyor ama bebekle ilgilendiğim için çok zaman ayıramıyorum bu sefer üzülüyor ben de üzülüyorum. Evet biraz zor ikisi bir arada yetemiyorum ama çok güzel bir duygu belki şu an zorlanıyoruz hep beraber ama ileride çok güzel olcak inşallah öyle unuyorum. Kardeş şart:)