İyi günler hanımlar 🌷
Kızım 18 aylık karnında sırtında Putur Putur bişeyler çıktı ve sürekli kaşınıyordu
Sağlık ocağına gittik bendealerji kremi vardı doktor onu sür dedi bide şurup verdi
Geçer gibi olmuştu ama hayla hafif var
Ondan mı bilmiyorum ama kızım sürekli geceleri çığrınarak uyanıyor ,hele dün gece 4 de yattım, böyle ağrısı var gibi ııldıyor, durup dururken çığlık atarak ağlıyor, ağrı kesici verdim,masaj yaptım ama fayda yok
Gündüz de zorla uyutuyorum
Ama oyun oynarken güzel bişey yaparken iyi hoş ,lakin bu aralar huysuz bide ne yapıcağımı şaşırdım kafayı yicem uykusuzum 😔