Merhaba,benim oglum suan 2 yasini gecti,biz 6 aylikken olduk bu ameliyati,izmir de ibrahim ulman doktorumuz,2 ameliyat demisti basta ama tek sefer de biter belki ameliyat esnasinda belli olur demisti,5 saat surdu ameliyati,tek sefer de bitti sukur,bizde de sonda vardi cok dikkat ederek doktorumuzun talimatlarina uyarak 10 gun de cikti sondamiz,hareket kisitlamasi yoktu,normal hayatina devam edecek dedi,onemli olan sondanin cikmamasi,sonrasi ilk cisini yapmasini bekledik sonra hep kremler doktor takibi sukur iyiyiz,bu cok el beceresi isteyen 1 ameliyat arastirip iyi bir doktora yaptirin bence,allah sifa versin