Aryasya Kizlar süt diyetindeyim ama canim inanilmaz bi sekilde elmali kurabiye istiyor cuma günü de alerji doktoruna gidicem tahlil falan isterse değerleri etkiler mi kacamak yapsam acaba
iyilik80 Aryasya her kacamakta alerjinin gecmesi zorlasir.olur mu oyle kacamak yapim falan yazik bebeginize karni agrir
birmelekannesi0 Elmalı kurabiyeye süt mü giriyordu 😏 pardon margarin varmış 🥲 bende diyetteyim ama o kadar zorki bazen kaçırıyorum ufacık birşeyler
Aryasya birmelekannesi0 margarin var ya iceriginde..ben bir aydir hic kacamak yapmadim ama elmali kurabiye benim kirmizi cizgim😊 tahliller olunca arada kaldim