Hira_liya25 Geçmiş olsun. Sizin en azından yanınızdaymış.🙏🏻6 günlüktü oğlum. Yenidoğan yoğun bakım kapısının önünde giysilerini komple çıkarıp elime tutuşturup çocuğumu alıp götürmüşlerdi. Kapının önünde kalakalmıştım. Çok ağladım. Neyse ki 1,5 gün sonra çıktı oğlum. Erken doğum yapıp yoğun bakım süreci yaşayan annelere de Rabb’im sabır, yavrulara da şifa versin. Zor.