Merhaba kizlar robot süpürgem var memnunum kullaniyorum ama birde sarjli dik süpürge istiyorum dyson cok pahali esim pek sicak bakmiyor bende istemiyorum acikcasi 10 bin 15 bin vermeyi esimde normal al bozulursa canin sikilmaz bi daha alirsin diyor philips düşünüyorum ama bosh falanda var sizler tavsiyede bulunursaniz cok sevinirim benim uc cocugum var surekli temizlik halindeyim hepside küçükler haliyle kirinti dokuntu cok oluyor guclu bir makine olsun normal supurgemi kaldirayim istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum