Merhabalar , benim kizim 35 aylik 1 hafta önce kusarak uyandi ve doktora goturduk kaka kan idrar ve idrar kültürü birde ultrason bakildi . Doktor gastrit oluşmuş dedi ve serum takti 2 defa serum taktik cok iyiydi 3 gündür bugun yine kusarak uyandi . Basina gelen varmi atesi yok halsizlik yok iştah kusmadigi gunlerde yerinde .