Sjsgsjsui
Geçmiş olsun canım. Xabion losyonu tüm vücuda sureceksin 3 gün ve aynı kıyafetleri giyeceksin hep. 4 gün tüm kıyafetlerinizi çıkarıp balkonda topla çöp posetinde yavaş yavaş tüm kıyafetlerini 60 derecede yıka. Fucicort kremi de 4. Gün başlayacaksın ve her kaşınan yerine sureceksin. Eğer kaşınma 1 haftaya kadar geçmezse tekrar bırakıp fucicortu, xabion losyonu yine tüm vücuda sureceksin 3 gün boyunca