Kızlar kızım 4 yaşında geçen hafta sürekli kasiniyordu iki tane bulduk sonra ilaç aldık tarafini aldık hergun ilaçla ve tarakla yıkadık taradik hergun bit ve sirke çıktı sirkeler saçında çoğaldı bir hafta oldu internet den vazelin yöntemi buldum ölü bitler ve sirkeler tarakla çıktı ama kasinmasi geçmiyor kafayı yiycem kız temizliğine başladım kızın saçında bit oluştu oğlum hem dış çıkarıyor hemde hasta hangi birine yetişeyim kafayı yedim nasıl geçer şu yöntemi uguladim geçti diyen varmı lütfen yardımcı olur musunuz ☹️😐