azra22 merhabalar 🌸 bebegim 4 aylık sleepy 3 numara kullaniyorum son 1 haftadir bebeğin bütün kiyafetleri batiyor, hem cis hem kaka kiyafetlerde, küçük mu geliyor buyuk mu anlayamadim, siz kac numara kullaniyorsunuz
yigitinaannesii azra22 Ayına göre değil canım kilosuna göre tercih etmelisin. Taşıyorsa küçük geliyordur
1anne2cicek azra22 batmaya başladıysa 4 numaraya gec kuzum biz 5 aylıktan beri 5 numara kullanıyoruz simdi 10 aylik diğerleri bacaklarını aşırı sıkıyor du
RuzgarMommys Sleepy sadece 1 kere deneyim dedim hep battı üstü başı küçüktü 2aylıktı bida hiç kullanmadım :/
Rosequeen1 azra22 sleepynin ebatı zaten küçük. Ben molfix kullanıyorum 7 kilo filan olunca 4 numaraya geçmiştim ama molfix sleepye göre daha büyük. Bence 4 numarayı bi dene. Eğer yine tasarsa sleepy kullanmayı birak
Dimitrina_kovaceva azra22 küçük no kullanıyorsun canım 4 kullanman laızm 7 kilodan başlıyor 4 ama sleepy kalıpları biraz küçük ondan şimdiden 4 Alman gerekiyor