Qwerty1 14 ay önce doğum yaptım ilk adetimi 3 aylıkken oldum 2. 9 aylıkken 12 aylık olduktan sonrada 2 haftada bir 3 gün sürecek şekilde pembe akıntım olmaya başladı normalmi