Feridece28 Merhaba kızlar bugün 8 günlük olduk pazar günü de göbeğimiz düştü. Bugün göbeğinden kan geliyor😪 neden olabilir ki https://resimyukle.io/r/GWO3bIyn0U
Papatya-ya Feridece28 aa canım hemen acile götürün k vitamini vurulması lazım bizde de oldu bu sağlık ocağına götürdük hemen acile götürün dediler k vitamini vuruldu enfeksiyon kapabilir mis
Sevdapl Feridece28 bizde de oldu. K vitamini vuruldu. Vurulduktan sonra yine oldu 6 7 gün. Zıbınlarına bulaşıyordu hep. O yüzden göbeğine ağız mendili koyup giydiriyordum. Bir süre sonra kuruyor simsiyah oluyor. Sonra o kuruyan kan da düşüyor.
Nereleregidem Feridece28 bizimkinde de olmuştu. Gümüş nitratla yakıyorlar acısız bir işlem ve otuz saniye. Gerekli görürlerse k vitamini yapıyorlarmış bizimkine yapmamışlardi
TugceMutluu Feridece28 benim kizim da 14 günlük şuan 8 günde gobegi dustu 3 gun once kanadi.bacaklari cok oynatiyor bizimki,bezi değiyor diye dusunduk. Ilk kuruttuk bir parmak zeytinyaga batirip sürdüm Dünde doktor yakti orayi bidaha kanarsa gelin dedi 🤷🏻♀️
attbianne Feridece28 cocuk acile goturun kanamanin durumuna gore k vitamini yada gumus nitratla yakilmasi lazim mikropta kapabilir yakilmazsa onu cocuk acildekiler daha bilir evde yapilabilcek bisey yok