Esracim
Üç gündür çok kötü faranjitim. KBB ye gittim randevu almadan çok sıra vardı eşim dedi sağlık ocağı baksın. Sağlık ocağındaki doktor da emziriyorum diye sadece agumentin hap verdi. İki gün içtim ama gece çok ateşim yükseldi. Dün ateşten uyandım 37.5 olmuştu acile gittim. Bana bir serum verdi doktor sarı renkliydi. O kadar iyi geldi ki anlatamam . Doktor ilaçlara devam etsin demiş eşime ama ben içmek istemiyorum sanki bana iyi gelmiyor gibi. KBB ye gitsem mi bilemedim gitmeli miyim 🙁🙁