Noriye inşallah canım yani geçen sene ki kışlıklar kısa şuan boyu uzamış ama ne derecede ne kadar bilmiyorum kakasını yapması,idrar yapması,beslenmesi özellikle yoğurt süt çok yer içer,konuşması,zekası falan anormal bir durum yok şükürler olsun ama biz yinede götüreceğiz inşallah