Kizlar son bi kaç haftadır bebeğim yok denilcek kadar az emiyor geceleri uyku sersemliğiyle biraz emiyor ama gündüz hiç neredeyse 1 dk bile kalmıyor memede ağlayarak bırakıyor istemiyor doğduğundan beri gazlı bi bebekti gaz damlası da kullanıyoruz anlamadım gündüz uykusu hiç yok kısa kısa akşamları da ağlayarak uyuyor uyumak istemiyor son iki gecedir de 2, de ve 4 uyanıyor hiç böyle yapmazdı ve kakasını da artık bir kaç gün yapmamaya başladı geçenlerde yapmadı doktor normal dedi müdahale etmedim sadece zeytinyaği sür demişti onu sürdüm şimdi yine aynı kafayı yiycem ya😔🙄memeyi birkacak diye korkuyorum çünkü bibiron felan tutmuyor mama versem vermekte istemiyorum napmaliyim yaşayan var mı bu durumu