Gokbayes2018 Arkadaslar bebeğim 8 bucuk aylık, ilk aldıgım besige sığmıyor artık. Suan lık bir oda yapamadım, annemler felan beraber kalıyoruz suan. Yanıma odama bir yatak almayı düşünüyorum, park yatak olur dıye düşünüyorum. Geniş olmasını istiyorum. Tavsiyeniz neler
ulkununannesi Gokbayes2018 iki kadameli olup bir de alttan giris tuneli varsa hic de markaya takilmayin. su an anne bana neden bu marka bu renk yatagi almadin diyecekleri yok. o yasa gelene kadar ben idareci davranmaya karar verdim. ikinci ele nasil bakiyosunuz bilmiyorum ama tutumlu anne de cok temiz urunler var. ben aldım güzelce yıkadım zaten icine kendi yatak carsafimi serdim. bin liraya kadar cikiyo fiyatları sıfırların. devir ekonomi devri ✌
Selcanasral Gokbayes2018 Dediginiz gibi kendi evim olmadigi ici evime gecene kadar bende park beşik almayı tercih ettim yerimde yoktu çünkü e bebekten baby plus lüks park yatak diye yazın çıkar pembesini aldım iki katlı şuan üst katında yatıyor 1 yaşından sonrada alt katına gecicez memnunum ben baya kullanışlı bakın isterseniz
ikioglananasi Selcanasral merhaba bizde baby plus kullaniyoruz sallanma ayagi cikip duruyor sizdeki de öylemi acaba
[silindi] Ben papetto kullanıyorum bebeğim 4 aylık kurulumunu hamileyken tek başıma yaptım çok kolaydı. Çok memnunum. Fiyatı da uygundu 650 TL
Selcanasral ikioglananasi merhaba ben sallanma ayagını hiç kullanmadım aldiginiz yere bi sorun bence cikmamasi gerekiyor
OgretmenimKukla Gokbayes2018 baby max kullanıyorum . Çok büyük, hantal değil memnunum. Titreşimli, müzikli, ışıklı . Sağlam da bence . Biraz sallanırken çok sallanmiyor tek sorunu bu. Rengi de gri diğerlerini renk olarak bi yakıştıramamıştım odama.