Egehan123 10 aylık aslında caydanlara geliyordu hafif elline yapıştırdım ama yok ben caydanlari yere bıraktığım gibi o caydanlara koşuyor kapağını açıyor çekiyor geçen gün çekti az kala hem kendini hemde abisini yakacakti kendimle mutfağa diğer odalara götürsem sıcak soğuk alıp Allah korusun bronşit olur hasta olur ee beklesem eşim gelene kadar eşimin işten çıkma saatti beli değil değişiyor akşam bazen 12 de bile geliyor kızım çok uyuyan biride değil o uyurken yapayım zaten ikisinin peşinden koşa koşa akşam ayakta duramıyorum hemen yatıyorum ne yapacam bilmiyorum eşimin işi de çok düzgün ve sürekli bir iş olmadigi için doğal gazlı eve gecemiyoruz eşimin arkadaşının kiracisiyiz kira gec versekte birşey demiyor Allah razı olsun ne diyeyim Allah yardım etsin