Egehan123 Ne evde ne dışarda hiç durmuyor. Bir çocuk yorulmazmı oturmazmı hiç ya. Hayretler içerisindeyim. 56 kg a düştüm. Yorgunluktan iştahta kalmıyo bende. Erkek çocuğu gibi diycem ama oğlum çok sakindi ya. Bu kız beni bitirdi😄 Koltukların üzerine çıkıyor mesela ordan oraya ayakta koşturuyor düştü düşecek diye kalp krizi geçiricem panikten. Kendini atar yani umrunda değil. Eşime diyorum valla bunun kafa kırık😂 Geçenlerde bir koşuyor dışarda yetişemedim şaka gibi kendini 40 yıllık koşucu gibi kaldırımdan bir attı biraz yüksekti kaldırım resmen yere çakıldı. Aklımı yitirdim şükür bir şey olmadı. Ama yani sanki onu yaşayan o değilmiş gibi hiç ders almadan halen yükseklerde koşuyor. Asla elinide vermez. Bir başına buyrukki. Ben ne yapacağımı bilmiyorum bu kızla😖 Allah yardımcımız olsun. Kaza bela vermesin inşallah